Klantbeoordelingen

Hieronder ziet u de beoordelingen van onze garage. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,1 op basis van 231 beoordelingen. Wilt u zelf een beoordeling achterlaten? Klik dan hier om naar de website van Klanten Vertellen te gaan en uw beoordeling te plaatsen.

9
Bpt Hecker
Service9
Deskundigheid9
Prijs / kwaliteit9
7,7
Will Selen uit Roermond
Service8
Deskundigheid8
Prijs / kwaliteit7
10
Paul Van Der Meeren uit Swalmen
Service10
Deskundigheid10
Prijs / kwaliteit10
Fijn, snel en kundig.
9
Max Bouwens uit Herten
Service9
Deskundigheid9
Prijs / kwaliteit9
Zeer goed
7,7
Anja Schaefer uit Heel
Service8
Deskundigheid7
Prijs / kwaliteit8
10
Agnieszka Nawrocka uit Roermond
Service10
Deskundigheid10
Prijs / kwaliteit10
Echt goede bedrijf
8
Mariƫlle Alers uit Swalmen
Service8
Deskundigheid8
Prijs / kwaliteit8
9
Colette Brouns-receveur uit Meerssen
Service9
Deskundigheid9
Prijs / kwaliteit9
Helema Top.
10
Frans Stoel uit Roermond
Service10
Deskundigheid10
Prijs / kwaliteit10
goed
10
Ed uit Roermond
Service10
Deskundigheid10
Prijs / kwaliteit10
Je kent het wel.. al weken rijd je rond en zo nu en dan plopt er in je infoscherm een waarschuwing op. Motor service vereist... \ \ Na de auto uit te hebben gelezen zouden het diverse oorzaken kunnen hebben, het was immers geen storing maar een aandachtsmelding.\ \ Na wat speurwerk bleek de intercooler lek te zijn, welke verklaarde dat de melding pas in het scherm kwam bij inhaalwerk op de snelweg en daarbuiten nooit.\ \ Krijn heeft de intercooler vakkundig verwijderd en vervangen door een nieuw exemplaar en de veel (maar toch ook weinig) zeggende melding was verdwenen.\ \ \ \ Inmiddels is het een aantal dagen geleden dat deze reparatie heeft plaatsgevonden en merk ik niet alleen dat de melding uit het scherm is, de auto lijkt zijn oude vermogen weer terug te hebben en lijkt de automaatbak niet meer te slippen.\ \ Kortom.. een dikke 10 voor het oplossen van deze irritante melding.